دلنوشته خودم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن 
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ 
فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ 
وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً 
حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" 

 در روزگار غریبی زندگی می کنیم روزگاری بس خسته کننده اما چاره ای نیست و باید تحمل کرد امروز دلم گرفته ای خدا ، دوست داشتم تا ماشین زمانی داشتم و یا لااقل چیزی وجود داشت تا به عقب برمی گشتم ولی افسوس و صد افسوس که هیچ موقعه ساعت خلاف جهت حرکت نمی کنه.شاید چون ما یکبار در این دنیا خواهیم زیست پس برگشتی هم وجود نداره.

 

برنده کسی است که از این دنیا توشه ی برای خود برداشت کنه و عمل نیکو برای آخرت ، در این عالم انسانها به چند دسته تقسیم می شوند خوب ، بد ، زشت و هیچی امیدوارم من و شما از دسته دوم و سوم و چهارم نباشیم که در این دنیا و در آخرت چیزی برداشت نکرده باشیم .

 

همیشه پدرم می گفت : بهترین دعا اول طلب ظهور امام زمان (عج) دوم طلب سلامتی و وسع روزی برای همسایگان و خویشان و آشنایان و در آخر برای خودم و در آخر طلب عاقبت بخیر از خداست .

من رو هم از دعای خیرتان محروم نفرمائید...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : مجتبی |
دلنوشته خودم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن 
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ 
فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ 
وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً 
حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" 

 در روزگار غریبی زندگی می کنیم روزگاری بس خسته کننده اما چاره ای نیست و باید تحمل کرد امروز دلم گرفته ای خدا ، دوست داشتم تا ماشین زمانی داشتم و یا لااقل چیزی وجود داشت تا به عقب برمی گشتم ولی افسوس و صد افسوس که هیچ موقعه ساعت خلاف جهت حرکت نمی کنه.شاید چون ما یکبار در این دنیا خواهیم زیست پس برگشتی هم وجود نداره.

 

برنده کسی است که از این دنیا توشه ی برای خود برداشت کنه و عمل نیکو برای آخرت ، در این عالم انسانها به چند دسته تقسیم می شوند خوب ، بد ، زشت و هیچی امیدوارم من و شما از دسته دوم و سوم و چهارم نباشیم که در این دنیا و در آخرت چیزی برداشت نکرده باشیم .

 

همیشه پدرم می گفت : بهترین دعا اول طلب ظهور امام زمان (عج) دوم طلب سلامتی و وسع روزی برای همسایگان و خویشان و آشنایان و در آخر برای خودم و در آخر طلب عاقبت بخیر از خداست .

من رو هم از دعای خیرتان محروم نفرمائید...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, | 22:2 | نویسنده : مجتبی |